Recenze: ‘Chip’ n Dale ‘evokují Roger Rabbit v meta rebootu

Recenze: 'Chip' n Dale 'evokují Roger Rabbit v meta rebootu

Pokud musíte restartovat více než 30 let starou karikaturu Disney Channel jako „Chip ‘n Dale: Rescue Rangers„Mohli byste udělat mnohem horší věci, než hledat inspiraci v „Who Framed Roger Rabbit“. Ale je to vysoká laťka, a přestože „Chip ‘n Dale“ možná nedosahuje výšek filmu Roberta Zemeckise, stále je to příjemné překvapení napěchované až po okraj popkulturními odkazy, které děti éry „Chip’ n Dale“ může těšit.

Počkejte, možná si říkáte: Nejsou v tuto chvíli děti z éry “Chip ‘n Dale” ve svých 30 a 40 letech? A byl „Chip ‘n Dale“ i ten milovaný natolik, aby si zasloužil restart? Odpovědi jsou ano a ne, ale mysli za tímto filmem to vědí a nepředstírají opak. Ve skutečnosti se silně opírají o otázku „koho to zajímá?“ všimněte si vytvořením světa, kde Chip (John Mulaney) a Dale (Andy Samberg) jsou herci, kteří byli kdysi ve skutečné televizní show, která byla zrušena v roce 1991. Jsou také animovaní ve skutečném světě, který je plný jak lidé. Takže to není jen jako Roger Rabbit, ale má také odstíny „BoJack Horseman“ s hodnocením PG.

Tento scénář pochází od veteránů filmu „Jak jsem poznal vaši matku“ Dana Gregora a Douga Manda a režíruje ho Akiva Schaffer, člen The Lonely Island se Sambergem a režisér kultovní oblíbené satiry „Popstar: Never Stop Never Stopping“. S tímto druhem pověření, kromě hlasového talentu, který zahrnuje samotného BoJacka Willa Arnetta, Setha Rogena, JK Simmonse, Dennise Haysberta a Erica Banu, není divu, že „Chip‘ n Dale“ je chytrý. Někoho také bavilo nabalovat každý snímek inspirovanými gagy na pozadí (mnoho z nich jsou filmové plakáty, které zde nebudeme spoilerovat), které mohou najít diváky, kteří se budou chtít pozastavit, přetočit zpět a znovu se podívat, což bude obzvláště snadné, protože tento film jde přímočaře do Disney + místo kin. Je zřejmé, že měli plný přístup k rozsáhlému katalogu duševního vlastnictví společnosti Disney (a některým dalším studiím) a nebojí se být hravě nešetrní.

Udělali také úžasnou volbu obsadit Tress MacNeille jako Gadget. Pokud neznáte MacNeille, která namluvila původní Gadget and Chip, Dot Warner, Daisy Duck a Charlotte Pickles, abychom jmenovali alespoň některé, možná se budete bavit šťoucháním na jejích stránkách IMDB a Wikipedie. Není mnoho animovaných objektů, na kterých v posledních třech desetiletích nepřispěla.

Předpokladem je, že Chip a Dale jsou přátelé z dětství, kteří se dostali do Hollywoodu a našli krátký úspěch s show nesoucí jejich jméno. Ale než byla show zrušena, Chip a Dale se od sebe oddělili. V současnosti se odcizili. Chip pracuje jako běžný bílý límeček a Dale se žene na své slávě, která upadá, a přetrvávající naděje na další okamžik v centru pozornosti. Dale dokonce podstoupil operaci „CG“, aby byl 3D, zatímco Chip je stále svým klasickým 2D já.

Znovu se však ocitnou spolu, když zmizí přítel ze staré televizní show Monteray Jack (Bana). V poslední době zmizela spousta věcí – mafiánský boss a pašerácká operace – a lidská polda Ellie (vždy rozkošná KiKi Layne) požádá Chipa a Dalea o pomoc. Zápletka je možná vedle bodu, který je největším selháním “Chip ‘n Dale.” Naproti tomu Roger Rabbit dokázal být referenční i meta v rámci působivého tajemství. Tato záhada je prostě prostředkem pro gagy a postřehy, které jsou příjemné, ale brání tomu, aby to samo o sobě bylo skvělým filmem.

“Chip ‘n Dale: Rescue Rangers,” od Walt Disney Co. vydání na Disney + Friday, má hodnocení PG od Motion Picture Association of America za „mírnou akci a hrubý / sugestivní humor“. Délka představení: 97 minut. Dvě a půl hvězdičky ze čtyř.

—-

MPAA Definice PG: Doporučený dohled rodičů.

—-